jag tar tillbaka

igår skrev jag att håhå vad mycket mer energi jag har nu under fitnessfighten, och vad mycket piggare jag är.

jag tar tillbaka det idag.

för jäklarns vad segt det var att gå upp i morse! kom upp alldeles för sent för mitt eget bästa och hann inte ägna mig åt mitt kontaktpersonsuppdrag idag ens. det är för övrigt sista dagen för det imorgon.

nu är klockan halv elva och jag har börjat piggna till lite åtminstone… idag är första dagen, förutom precis de två första dagarna av FF, som jag har träningsvärk! bara att lasta på ytterligare lite vikter!

2 tankar om “jag tar tillbaka

  1. ja fy fan, jag har haft de två senaste dagarna sjukt trött. men gissar som sagt att det kan ha att göra med den tunga träningen med crossfit och det faktum att vi har tränat i 9 dagar i sträck ;) heja dig!

Lämna en kommentar