gårdagen – dag 21

20120221-215301.jpg

i förrgår hade jag någon form av meltdown tror jag. inget panikartat eller überabstinens eller så. jag kände bara att jag inte kommer orka springa en enda meter till eller lyfta ett enda gram till och så kändes det bara som att ”nu är jag färdig med det här”. lugnt och sansat konstaterade jag det.

jag skulle ju såklart aldrig få för mig att ge upp än. nejnej, men det var så det kändes. lite bättre igår, men träningen var jag så opepp på som jag aldrig varit förr, så det fick bli ett lugnt pass. men jag gjorde det! :) 

middagen blev husmanskost: kokta potäter (ööh EN), stekt spättafilé och skagenröra. MUMS! ser inte mycket ut för världen på tallriken men i alla fall…

nu har dag 21 blivit till dag 22 och klockan är 07:16. jag ska strax till gymmet. tänkte jag kommer lite senare till jobbet idag – min allra sista dag – för jag har fortfarande en del flex och jag vill inte skänka borås stad för många minuter av min dyrbara tid.

Kommentera

